Sunday 6 September 2015

JUS PUCUK BETIK -PENAWAR DENGGI PALING BERKESAN


Anda atau ahli keluaga diserang demam denggi??? bacaan platlet anda makin menurun?? dapatkan minuman herba pati daun betik semulajadi dicampur dengan stevia..PALING LARIS DIPASARAN!!! Tanpa ada sebarang gula dan perasa tiruan.Dibotolkan dalam botol kaca. Boleh diletakkan dalam peti ais atau dibiarkan diluar sahaja.Tidak pahit , semua peringkat boleh minum kecuali wanita mengandung..TERBUKTI BERKESAN meningkatkan platlet darah terutamanya mereka yang mengalami denggi , rawatan kencing manis, migrain..Untuk tempahan/pembelian sila SMS atau Whatsapp ke 0137888890



Info dan Khasiat Pucuk Betik

Pengenalan Ramai yang kenal bunga betik/pucuk betik  tetapi tahukah anda terdapat 3 jenis bunga pada pokok betik iaitu bungan jantan, bunga betina dan bunga hermafrodit. Kebiasaanya, bunga betik jantan dijadikan ulam kerana bunga betik jantan amat jarang atau tidak langsung boleh mengeluarkan buah. Bunga betik jantan secara lumrahnya bertangkai panjang. Daun betik adalah sejenis daun

Khasiat Pucuk Betik

Dalam usaha mengumpul info khazanah herba di Malaysia, kami susun dan senaraikan pelbagai herba dan ulam yang terdapat di Malaysia. Moga ianya menjadi manafaat untuk semua. Amalan memakan ulam-ulaman segar oleh masyarakat kampung, menjadikan mereka hidup sihat sepanjang hayat. Moga ilmu dan khazanah ini tidak hilang di telan zaman.
Artikel kali ini membincangkan tentang Khasiat Pucuk Betik yang mana mempunyai pelbagai nama dan khasiat seperti ,.
TESTIMONI PELANGGAN
Ramai pelanggan kami sangat berpuas hati & mengsyorkan produk ini kepada rakan-rakan, ahli keluarga kerana ianya berkesan dalam merawat penyakit denggi dan meninggikan platlet darah.Ada juga doktor-doktor mengsyorkan pesakit-pesakit mengunakan produk ini sebagai rawatan alternatif menstabilkan platlet darah & penyembuhan.
                                        

Tunggu apa lagi??? produk yang disahkan HALAL...dapatkan produk ini segera!!! SMS atau Whatsapp taip/ call ke 013-7888890 . COD di sekitar Johor Bahru,Pasir Gudang & Masai & penghantaran melalui POS ke seluruh Malaysia.





No comments:

Post a Comment